keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

LumiaLumiaaa!

JEIII oon aikas ilonen nyt, nimittäin meitsi hommas tänään Nokia Lumian! Sen 900:n. Harmitti vaan, kun sitä ei ollu pinkkinä ollenkaa, vanhemmasta mallista ois kyl ollu. Otin sit valkosen, ja on seki aika ihana. ;) Mut en osaa oikee käyttää sitä, tietenkää.....

Nohh, vois toki kertoo vähän kuulumisia.. Ainaki sen, et oon nyt asunu täällä omas kämpäs melkein kuukauden, ja on ollu ihan mahtavaa! Ja tänään kävin ostamassa vihdoin ja viimein imurin;) Ois jo aika ehkä siivota, hah!

Ja siitä mun ja Ennan Tallinnan reissusta on jo pari viikkoo, oli tositosi huippua! Sain ostettua vaatteita kivasti, (New Yorker<3) ja ehkä vähän muutakin... ;) Mulla oli superhauskaa, ja Enna on ihana!
Pitää mennä Enskulle joku päivä muistitikun kans, nii saisin kuvia.. :))

Ja mun siskolla oli viime perjantaina valmistujaiset, niistäkään ei mulla oo mitään kuvia, pitäis kysellä siskolta, josko sillä ois jotai.. Mut oli kivat juhlat!

Eipä muuten oo kummempia ehtiny tapahtumaan, töissä on jotenki tosi kiireistä, ja mulla muuten vaihtu työpaikka kesän ajaks.. Mut se on tuttu paikka jo ennestään:)

Tässä nyt oli tarkotuksena hehkuttaa vaan tota mun ihanaa lumiaaaa, hehee, palaillaan taas!

2 kommenttia:

Kerro toki jotai:))