perjantai 11. toukokuuta 2012

Never alone always alone

Heiiii:))

Nyt on flunssasta ja etenki tästä ärsyttävästä flunssasta selvitty! Eilen uskaltauduin taas salille, ja tänää piti lähtee pyöräilee, mut mun sisko tuliki aamulla tekemään tänne mun luo muffinsseja :D Ja tuli hyviä!

Täällä kämpässä on käyny muutamia kavereita kylässä, mutta aina ku joku lähtee, tulee hirveen yksinäinen fiilis! Toivottavasti siihen tottuu pian..

Henna ja Kati oli täällä sunnuntaista tiistaihin, eli pari yötä. Käytiin yhessä kolmella eri kirpputorilla, ja löysinki kivoja juttuja, mm. Paavo Pesusieni XXXXXL T-paidan, jotai aion pitää yöpaitana :DD

Kuvia ei hirveesti jostain ihmeen syystä nyt oo, mutta Hennalla oli kamera mukana, nii otettiin Su-illasta muutamia otoksia:

Minä ja Henna + turisti, vai mite se meni:DD

Henna toi jokaiselle prinsessalle oman pillin (hiustenvärin mukaa;))


Oli kyl kivaa, onneks mulla on tälläsiä ihania ystäviä! <3 Saa tulla piristämään mun yksinäistä arkea kans usein! :) Mutta nyt alan valmistautuu töihin!

7 kommenttia:

  1. ahaha jooo oon aika turisti :D

    VastaaPoista
  2. Voi Iiriseni ihana kun aloit kirjottamaan blogia! Tätä kautta pysyy paremmin kärryillä mitä sulle kuluu. Laitahan joskus kuvia sun kämpästä, ni mäki nään millanen se on. :)
    Terkuin: Susanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Susku, sun ei tarvii tyytyy pelkkiin kuviin, tuut hei käymään!! <3

      Poista
    2. Oi, todellakin tulen! Pitää katella tässä joku kiva ajankohta :) Hih

      Poista
  3. Mun blogissa on haaste sulle, käy kurkkaa : )

    VastaaPoista
  4. Heips Iiri! "Haastoin sut mukaan tollaseen jutskaan, missä blogit, joilla on vähän lukijoita, saa enemmän näkyvyyttä :) käy kurkkaan mun sivuilta mitä pitää tehä ;)

    VastaaPoista

Kerro toki jotai:))