sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Oma koti kullan kallis

Nyt kelpaa olla, muutin sinne omaan kämppään perjantaina, ja oon saanu kaikki kamatkin järjestettyä melkeen kokonaan! Ja tänään alkaa parin päivän vapaat, että jeeee! :)) 
Illalla sitten tulee Kati ja Henna yökylään, tehdään jotai hyvää ruokaa ainaki. Tai Henna tekee, niin sitä voi joku syödäkin..

Mua harmittaa nyt ku ei oo sitä kameraa, nii ei saa mitään kuvia laitettua asunnosta, eikä mistää muustakaan. BUU! Enimmäkseen sen takia en oo kirjotellukaa enää nii ahkeraan. Täytyy pian ostaa uus kamera, mutta ois mun kauppalistalla paljon muutakin, kuten tv, parvekkeelle pöytä&tuolit, vedenkeitin, leivänpaahdin YM... :D

Nii ja mulla ei toimi kotona netti, käyn koneella siis vaan töissä, eli jää tää kyllä kirjottelut aika vähäselle.

Mutta ei tässä sen ihmeempiä, oon nyt vaa niin happyhappyjoyjoy tosta kämpästä! ;:)))

2 kommenttia:

Kerro toki jotai:))