lauantai 28. huhtikuuta 2012

Niiskis!

Pääsin tässä äsken iltavuorosta, niitä on kolme jo takanapäin, ja kaks vielä edessä.. Ennen työvuoroo käytiin Ennan kans kaupungilla, mm. morjenstamassa ihanaa Juttaa, joka oli täällä uuden Body Action -liikkeen avajaisissa. On se Jutta niin mielettömän energinen ja positiivinen ihminen, jospa vähän tarttuis muhunki! :)) 
Se liike vaikutti kyl ihan kivalta, mut ne vaatteet ehkä vähän liian kalliita mun budjetille, byää:( Noh, varmasti siel on joskus jotai alennuksessaki.

Nappasin Jutan fb-sivuilta....

Oon tässä muuten pari päivää sairastellu. Toissailtana ja eilen mulla oli vähän kuumetta, kurkku ja pää sikakipeet, ja muutenki olin ihan tukossa. En oo sitte uskaltanu treenata, mut en mä töistä viittiny olla pois. Huomenna on pakko päästä salille, toivottavasti aamulla oon terve!

Eipä tässä muuta ookaan ehtiny tapahtumaan.. Kun on paljon iltavuoroja, tuntuu et koko elämä koostuu vaan töistä, eikä muuta sitte ookaan. Vaikka onhan se toki kivaa, että sit saa nukkuu pitempään..
Ja nukkumisesta puheenollen: nyt eiku unille mars! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro toki jotai:))