maanantai 26. maaliskuuta 2012

Hyvä fiilis!

Tää maanantai on menny aika superisti, aamulla ei ees ketuttanu paljoo lähtee töihin, ja töiden jälkeen käytiin ihanista ihanimman enskun<3 kans salilla treenaa! Ja koska eilen tein lihaskuntotreenin, tänään oli aerobisen vuoro, eli huidoin 1,5 h crosstrainerilla. Ois voinu kauemminki, mut tuli nälkä :D

 Onko ees parhaita? <3

Välipalaks rahkaa & mehukeittoo, nam!


Nyt mietin vähän tän viikon kuntosuunnitelmaa. Mulla toimii parhaiten niin, että suunnittelen viikoks eteenpäin mun treenit, nii tulee kans mentyäkin!

 Toi ke on kysymysmerkillä, meen jos kerkeen:))

Noh, se siitä..

Seuraava projekti mulla ois asuntojen tsekkaus, kun nyt sain ton työpaikanki, niin ois jo aihetta muuttaa omaan kämppään! Mun täti antaa mulle pöydän, siihen neljä tuolia, sohvan, lasikaapin, ja mitäköhän kaikkee, en muistakaan. Kivaa! :)) 
Tavotteena mulla ois siis muuttaa toukokuun aikana, mielellään ihan siinä alussa.. Toivottavasti tärppäis ja löytäsin jonku kivan paikan mis viihtyis! Ja ihan Jyväskylän keskustasta, kiitos!

2 kommenttia:

  1. hei jos sulla on suunnitelmissa laihdutus nii noi kyseiset proteiinipatukat ei pakosti oo parhaita siihen.. lueppa niiden ravintoarvot. joo, niissä on paljon proteiinia mutta niissä on ihan älyttömästi myös hiilareita. noita voi melkeen verrata suklaapatukoihin mutta noissa vaan on paljonpaljon enemmän proteiinia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä iteasiassa katonki ne tosi tarkkaan, ja siks oonki valinnu noita vähähiilihydraattisia (LO-CARB) patukoita. Niissä on hiilareita 26g/100g, eli yhessä patukassa on 16g. Jätän suosiolla ne hiilaripommit hyllyyn! ;)

      Poista

Kerro toki jotai:))