torstai 29. maaliskuuta 2012

Mistake... or not

On siis ollu taas semmone päivä, että huh huh. Oon ollu tositosi väsyny tänää, otin töihin mukaan salikamppeet ja kaikki, mut arvaa vaa jaksoinko sinne salille kuitenkaa lähtee. Niinpä. Ja oon huomannu, et aina väsyneenä kosahtaa kaikki muukin. Mua on siis koko päivän tehny mieli herkkuja. Aamusta lähtien, tää päivä on ollu niiiiiiin taistelua! Hah, ku voiski sanoo et jes, selvisin kuitenki. Eii sinne päinkää! Kotiin mennessä kävin kaupassa ostamassa Pepsi Maxia, oikee ison pullon. Ku olin sen melkee jo juonu, nii soitin epätoivosena Katikamulle(<3), et tuun käymää. Noo ylläri ku sinne pääsin, käytiinki sit kaupassa ostamassa mutakakku. Syötiin se, ja aijai ku se oli hyvää. Seuraavaks tekis mieli sipsiä. No eihän siinä, käytii vähä ostamassa, kaikki oli kussu muutenki..

Nam <3

Supernam <3


No, nyt vois luulla että mulla ois hirveet omantunnontuskat, mutta ei! Huomenna on uus päivä, tää oli vähä tämmöne, mut tääki repsahdus oli ensimmäinen koko mun dieetin aikana! Ja ilta oli mahtava, sipsiä mussuttaessa katottiin samalla It's Complicated -leffa, se on niiin hyvä! :))
Huomenna sitten jatkuu normaali elämä, ensin cycling -tunnille ja sitten illaks töihin. Kyl se tästä;).

4 kommenttia:

  1. hah hei tästä päästään aina vaan ylöspäin että jaksaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olipas vähän huono sanajärjestys ja muutenkin outo lause, mut tajusit :D

      Poista
    2. Joo, emmä ookaan nii tyhmä ku näytän;))

      Poista

Kerro toki jotai:))