tiistai 20. maaliskuuta 2012

Who I am?

Oon siis Iiri, parikymppinen lähihoitaja Jyväskylästä. Asun kyl vielä vanhempien ja sisarusten, sekä "muutaman" eläimen kans, mutta suunnitelmissa ois muuttaa omaan kämppään tän kevään/kesän aikana, kunhan saisin sen verran pitkän sijaisuuden töistä, ja kivan asunnon!

Tykkäilen monista asioista, innostun monesta jutusta tosi helposti, ja "fanitan" paljon kaikkee :D Rakastan musiikkia, erityisesti laulamista, ja käynkin laulutunneilla kerran viikossa. Sit käyn lemppariartistien/bändien keikoilla aina kun mahollista, nytkin olin muutamalla Nightwishin keikalla, joista voisin kyllä erikseenki tehä postauksen, sen verran oli kovaa meno;) Tykkään myös matkustelusta, ja pääsen harrastamaan sitä ihan liian harvoin! Lempparein ikinä on tää meidän ihana naapurimaa, Ruotsi <3 Ja sitten se shoppailu, niin vaatteiden, kenkien ja kauneudenhoitojuttujen osalta on vaan niin parasta! Ei sitä voi tajuta, kuinka esimerkiks uudet kengät voi pelastaa koko pilalle menneen päivän, mut nii vaan voi! En kuitenkaan taida olla yksin asiani kanssa....... ;)
Ja KESÄ! Ah, sitä varmaan oottaa kaikki! <3 Pakko oli kuitenki mainita, hih.

Nojoo, vastapainoks nyt sitte muutama ärsytyksenki aihe. Tai no, oon ihminen, jota ärsyttää melkeinpä kaikki, joten antaapa olla :D Kuinka mä ihailenkaan kärsivällisiä ihmisiä, oikeesti! Iteltä sitä ei löydy sitte yhtään :( Tai ehkä vähän. Joskus.

Ihailen myös ihmisiä, jotka osaa pitää huolta terveydestään ja kunnostaan. Itellä on aina ollu tosi surkee itsekuri, ja oon mässyttäny aina sitä sun tätä, miettimättä yhtään mitään! Lopetin jalkapallon pelaamisen vuosia sitte, ja liikunta on jääny siihen. Mutta nyt, vihdoin viime vuoden lopulla otettiin kaverin kans itteemme niskasta kii, ja hommattiin SATSille jäsenyys. Oli niin kannattavaa, ja tykkään käydä siel edelleen tositosi paljon! Sen lisäks aloin karppaamaan, mutta siitä ei ollu mulle mitää apua, joten vaihdoin ruokavalion siihen Go Fat Go -Juttadieettiin:)) Siitä oon tykänny! Pitää punnita ruoat tarkkaan, ja on tarkka ohje mitä syödään, ja milloin, joten se on aika iisiä, ja siinä ei tuu sorruttua mihinkään turhaan, kun ne herkut ei yksinkertasesti vaan kuulu siihen ruokavalioon! Mutta parasta siinä on kyllä ns. tankkauspäivät, jolloin saa syödä mitä haluaa, ja kuinka paljon tahansa. Niitä on kerran kuussa.. Seuraava sellane päivä on mulla 7.4. AAAHH <3

Okei, sitte tähän päivään!  Heräsin tänään vasta kolmen maissa, ku mulla on ollu neljä yövuoroo peräkkäin, nii oon siinä rytmissä vieläki. Ja koska ne yöt vielä jatkuu, ei ois mitää järkee vaihtaakaan. Menin nukkumaan vasta, kun mun sisko lähti töihin :D


En oikeestaa saanu aikaseks tehtyä mitään tänää.. Ja vähän harmittiki, ku nukuin nii pitkään, enkä kerenny aamulla liikkumaan yhtään. Meillä on kotona sellane crosstraineri ja kuntopyörä, niillä on kiva alottaa aamu, ja aerobinen liikunta aamulla onki rasvanpolton kannalta parasta;)
Noh, sitte siinä surkuttelun ohessa laittaiduin ja lähdin seurakunnalle, tän näkösenä:


Pakotin siskon heti kuvaajaks, hyvin alko:D


 Ja sitten srk:lta lähettyämme käväsin kaupassa, ja huppistahei, mulla irtos etusormesta kynsi siinä pinkoodia laittaessa :D Buu! Nyt se on sit vähän lyhyempi, ei voi mitää.. Mun kaveri laitto siis pari viikkoo sitten mulle nää kynnet, tykkään niistä tosipaljon, eikä ne oo töissäkään haitannu onneks yhtään.

Sellane päivä tänään:) Tähän loppuun mun on pakko laittaa yks mun tän hetken lempparein biisi, nimittäin Takida - You Learn, ahh <3 En oo kuunnellu tätä biisiä varmaan vielä kertaakaa kuivin silmin, ihana!

4 kommenttia:

Kerro toki jotai:))