lauantai 31. maaliskuuta 2012

Kevätväsymys?

Mulla on ollu pari päivää ihan kauhee väsy, vaikka oon nukkunu ihan hyvin. Mietin, että se johtuis suolan puutteesta, ku juon nykyään vettä niin paljon, ja treenaan. No ei se suolan lisäyskää auttanu, tosin tuskin se näin nopee ehtis auttakkaan:D Toinen vaihtoehto ois raudanpuute. Alotinki tänään veteleen rautatabletteja, toivottavasti ne sitte auttais! Tää kokoaikanen väsymys on syvältä, varsinki ku on töissä.. 

Noh, vaikka tänäänki väsytti töiden jälkeen, raahauduin silti salille, ja kyl kannatti! Salin jälkee olin jopa nii pirtee, et lähin kaupoille, ja ostin uudet treenihousut! Mun piti olla nyt ostolakossa, koska säästän siihen omaan kämppään, MUTTA ne housut oli just mun kokoo ja vielä alennuksessa, nii oli ihan pakko. Kyl tykkään! <3


Ostoskoriin tarttu myös Hera80 -jauhetta, toffeenmakusena. Mietin, että säästäsin siinäkin, koska oon syöny protskupatukoita aina salin jälkee, ja ne kuitenki maksaa sen pari euroo kappaleelta. Tää pussi taas oli parikymppiä, ja siitä riittää 20 kertaan:D Eli ainaki mun matikalla tässä säästää! Aikasemmin ostin tollasta suklaanmakusta, mut valittelin sillon, et mun maha ei kestä niitä makeutusaineita. Nykyään oon kai tottunu niihin, koska ei maha enää valita, siistiä! :)) Nojoo, en kyllä usko että makeutusaineita on hyvä käyttää siltikään kauheesti..

Naminamii <3

Vielä muutama päivä ois töitä jäljellä, sitte tulis pari vapista. Herkkulakkoo ajatellen mulla on just vapaapäivät ne kaikkein vaikeimmat, sillon oon aina tottunu, et saan herkutella. Nyt pitäis keksiä jotain sen tilalle. Ehkä treeni? Yleensä treenipäivinä tekee mieli huomattavasti vähemmän herkkuja, en kyl tiiä miks. Jotenki hyvää suoritusta ei haluu sinä päivänä pilata millään.. Ihan hyvä niin. :)


6 kommenttia:

  1. toi toffee on mun lempparii.. namii! ja kivat housut oot löytänyyyy. nähää taas pia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mä muistanki, siks ostinki sitä ku suosittelit! :)) Nähdään pian <3 Ke klo 15.30 pumppiin?

      Poista
  2. sanoit et sun maha ei kestäny makeutusaineita niin miten huomasit sen? ku ite oon nyt juonu tota heraa treenin jälkeen ja vähän sen juomisen jälkeen mulle on tullu molempina kertoina kun oon juonu tota tosi ällö olo ja vähän ehkä oksettanutkin. tai siis sellanen huono olo ja maha vähän kipee. :s oliks sulla samaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla maha piti sellasta ääntä, ihanku ois nälkä. Ja sit siihen sattu hullusti, sillai pistävästi.
      Mut mietin, että ootko miten syöny sun treenipäivinä? Nimittäin oon huomannu, et jos oon syöny huonosti, niin mulla tulee sen treenin jälkee aivän järkyttävä olo, just sellane oksettava! Sellane olo tulee myös sillon, ku oon syöny liian vähän hiilareita. (tosin ei sillon, kun karppasin, elimistö kai tottu?:D) Nyt oon sit oppinu, et pitää pari kolme tuntii ennen syödä hyvin, hiilareita ja protskuja:)
      Mutta makeutusaineet toimii erilailla eri ihmisillä. Jos esim. aspartaani aiheuttaa mulla pistävää kipua, se voi aiheuttaa sulla sitä oksettavaa oloa.
      Ja niitä makeutusaineita on onneks monia, joku toinen sopii, toinen ei. Pitää vaa testailla:D

      Poista
    2. oon syöny treenipäivinä ihan normaalisti, tai sillei miten aina ennenkin ennen urheilua, mutta toi hera on vaan se uus juttu.. en tiiä, voisko johtua siitä, että mulla on aina joku puol tuntia väliä salin ja ton juoman välillä kun luin jostain et toi pitäis juoda heti treenin jälkeen? :D en tiiä, poikaystävä tilas jotain uutta merkkiä, niin nyt sit testaan ;)

      Poista
    3. No toivottavasti se uus merkki ois parempi! :))

      Poista

Kerro toki jotai:))