torstai 22. maaliskuuta 2012

Yökkönä

Hellurei!:) Yövuorosta on selvitty, enää yks jäljellä, ja alkaa vapaa viikonloppu! Eilen käväsin ennen töihin menoo salilla, että oli huippufiilis! Tein kunnon jalkatreenin, ja tyhmä kun olin, en venytelly sen jälkee kunnolla, joten yöllä oli sit sen seurauksena jalat tositosi kipeet:( No, ei oo enää, nyt on vaa lihakset sillee normisti kipeet, niinku aina, kun on tehny jotai rankkaa.

Sitte voiskin näyttää uuden päivityskuvan mun kynsistä... Viimeyönä siis töissä onnistuin jotenki katkoo mun keskisormesta kynnen, en ees huomannu millon se tapahtu.. Todennäkösesti nostaessani yhtä asiakasta, voisin veikkaa.. Mietin vaa, et mitäköhän sille ny jaksais tehä, se on aika karun näköne :D


No, elämä jatkuu.. Eilen, tai toissapäivänä mulle muuten tuli postissa tämmöne paketti:

 

Mun mielestä niin söpöö! :)) Ainahan oon tienny et se verenluovutus on tärkeetä, ja siks meenkin luovuttamaan aina ku mahdollista. Musta tää oli niin symppis lahja ja tykkäsin kovasti tosta kortista!

Mutta hohhoijaa, nyt pitäs mennä tekemää sapuskaa... Se on tässä dieetissä ehkä ärsyttävintä, et ei voi syödä samoja ruokia mitä muutki, vaan pitää ite vääntää omat. No, koitan kestää, omapahan on valintani:D

Huomenna aion yövuorosta suoraan mennä salille, tai oikeestaa bodypumppii! Satsilla se on aina perjantaisin klo 7.30. En oo ku pari kertaa käyny, en oo niitä kaikkein virkuimpia aamusin, mut aina ku sinne on jaksanu mennä, nii on päivä lähteny käyntiin superhyvin! Mutta veikkaisin, että yövuoron jälkeen ei tee ees tiukkaa mennä, vaikeempaa se ois omasta sängystä lähtee. Muutenki mun pitää valvoo koko perjantai, et pääsen taas normaaliin rytmiin, nii liikunta pitää vähä virkeempänä. Toinen apukeino on kahvi:))

Jeppis, mutta sinne ruoanlaittoon-> morjens! :)

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. hah:D nii oot kyl säki! aamulla sit treenataa kunnolla! ;)

      Poista

Kerro toki jotai:))