sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Ai mikä väsymys? :D

Tänään laitoin (ihan auringonpaisteen kunniaks) ekaa kertaa tänä keväänä lenkkikengät jalkaan, ja juoksin 7km! Olin aika hämmästyny, koska esimerkiks syksyllä en ois jaksanu todellakaa noin pitkään.. Ja sen lenkin päälle pyöräilin vielä kuntopyörällä 5 km, se nyt ei oo mikään saavutus, mutta tulipaha tehtyä :D
Huomenna pidän sitten treenivapaapäivän, pitäähän niiden lihastenki antaa levätä.

Niinkun ehkä voi huomata, mulla on tällä hetkellä paljon motivaatiota liikkua, mutta en tajua missä mun motivaatio on mun syömisiä kohtaan?! Se ruoan tarkkailuhan on se tärkeempi juttu painonpudotusta ajatellen.. Ja mua vaan tekee mieli kaikkee hyvää, ei näin! No, onneks en oo sentää pahemmin enää sortunu! :D Helppoohan painoo ei oo koskaan tiputtaa, ja oon tietysti ilonen, että tällä kertaa en oo kussu tätä hommaa heti alkuunsa. Enkä hitsi vie aiokaan!

Mutta nyt huoltamaan autoa! Tai ehkä sittenki pappa huoltaa, mää kattelen.. :)

4 kommenttia:

  1. mulla vähän sama, että liikunta kunnos mut ruokailut ei....

    VastaaPoista
  2. tsemppiä tsemppiä : ) ja mä oon vähän samanlainen liikunta jees mut syön mitä huvittaa, haha!

    www.terhins.blogspot.com

    VastaaPoista

Kerro toki jotai:))