maanantai 9. huhtikuuta 2012

Arvaa mitä?

Mä hei kävin tänää kattoo sitä kämppää, ja hups lähdinki sieltä avaimet kourassa :D Mä niin tiesin tän! Mut se oli oikeesti tosi upee, ja ne vuokranantajat maailman söpöimpiä!

Eli se asunto siis on Kortepohjassa, Laajavuoren lähellä. Kaksio, en muista paljon neliöitä, mut kivan kokonen! Se on just rempattu.. Ja siellä oli KAKS VAATEHUONETTA <3 Sekä lasitettu parveke ja KYLPYAMME <3 AHHH
Ja mä pääsen muuttamaan about parin viikon päästä:) Ne haluaa laittaa siellä kaiken tiptop ennenku muutan, et siks tosta ajankohdasta en oo ihan satavarma, mut joskus tolloin kuitenki. Eli mun pitää alkaa jo kohta pakkaamaan!

Että semmosta. Tänää kävin cycling-tunnilla, ja että vedinki siellä oikee kunnon rääkin, en oo varmaa ikinä hikoillu nii paljoo! Eilen taas kävin juoksemassa 10 km, eikä tuntunu missään! Finlandia maratooon, täältä tullaan! HIHII

Huomenna donitsitankkausta Enskumurusen kanssa <3 Voin kertoo että maistuu!

Loppuun pakko laittaa vähän huippumusaa;)) Eli Dead by April, tää maistuu myös! <3

4 kommenttia:

  1. Äää oon niin onnellinen sun puolesta!!! Voidaan ottaa uusiks kylpyammebileet niinku saksassa <3 ikävä sua mut onneks nähää parintunnin päästää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enna <3 Oli ihana nähdä, ja oli kyl maukkaita herkkuja! Vitsi se bleiseri vieläki kaivelee... HAH:D
      Ja JOO TODELLAKI kylpyammebileet!! :)))

      Poista
  2. EI SAATANA JES NYT SULLA ON KÄMPPÄ! olisit kuullu mu reaktion :D nii sua toi "ja hups lähin sit avaimet kourassa" hajosin aika pahasti :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! Mutta niinpä, arvaa oonko mäki innoissaan! :))) Sit vaa tuut mun luo kyläilee! Ainaki on tilaa:D

      Poista

Kerro toki jotai:))