tiistai 17. huhtikuuta 2012

Heliumpallo

Tässä viettelen viimestä vapaapäivää, tulin just Saarijärveltä kummin luota. Se on kyllä paikka minne on aina niin kiva mennä, ja mulla on kyllä paras kummitäti! <3
Se mun kummi on supertaitava kaikissa askarteluhommissa, ja me huovutettiin sitte yhdessä sellane ehkä siistein juttu, nimittäin Paavo Pesusieni!:D Ja tein myös tollasen vessakyltin omaan kämppään. Meni kyl muutama tunti.. :D


Sit muutamia mun kummin ihania huovutuksia:

  
 

Tää ei oo huovutus, vaan Severiiii :))) 
Pihatonttu vahtivuorossa

Sellasia ne, mut on se huovuttaminen kyllä yllättävän työlästä! :D

Eilen käväsin ennen Saarijärvelle menoo mun siskon kans moikkaamassa yhtä kaveria, jolla on 3kk vaavi <3 Se on kyllä niiiiin söpö! Ne asuu siinä ihan mun tulevan kämpän vieressä, että saan kuulemma hoitaa sitä sitte usein! ;) Leivottiin siellä myös banaani-suklaa cupcakeja, nam! Niistä tosin tuli vähän epämääräsen näkösiä:

Noo, ei aina voi onnistuu...

Suloisuus! <3

Huomenna sit taas töihin. Ja salille. Ja muuttopäivä on sitten muuten 7.5. HIHHEI!

 
PMMP-Heliumpallo

2 kommenttia:

Kerro toki jotai:))