torstai 26. huhtikuuta 2012

On paratiisi täällä meillä päin

Huhhuh mitkä päivät takana! :D

Maanantaina tosiaan mentiin Marian kans kattomaan Siiriä Poppariin. Käytiin eka vähän alottelemassa Marian luona, pelailtiin Aliasta ja laittauduttiin.. Marian poikkis sit vei meidät keskustaan. Siiri oli tainnu just alottaa ku mentii paikalle, mut hyvä setti me silti nähtiin! Voiku sillä on niin kaunis ääni! <3
Popparista lähettii jatkamaan Gigglin Marliniin ku Jyp voitti suomenmestaruuden ja kaikilla oli bileet, eli porukkaa oli huomattavasti enemmän ku normi maanantai-iltana!
Nojoo, enpä taida sen enempää kertoo siitä loppureissusta, kivaa oli ja tuttuja nähtiin. Ainoo asia mikä vähän kosahti, oli se et mun kamera hävis.. :( Onpahan nyt hyvä syy ostaa uus! Haha. Harmittaa vaa ku otettiin niin paljon kerranki kuvia, ja kaikki meni, buu!
Menin sit Marian luokse yöks ja söin niiden kaikki ruoat.. :D

Tiistai meni rauhallisimmissa merkeissa himassa, ja järjestelin mun kaikkia kamoja, et mikä lähtee roskii ja mikä mukaan.. Nyt on ainaki kolme pussillista roskiin menevää kamaa..

Ja keskiviikkona, eli eilen olin aamun töissä, ja illalla laulutunnin jälkeen mentiin Marian kans kattomaan siis Chisua! Aiiettä, en ois millään uskonu et tykästyisin siihen nii paljon, se oli jotenki niin symppis ja ihana! <3 Meen todellaki kattomaan uudestaa, ku sattuu tuleen tänne päin (ja Ensku messii;)).

Eilisestä mulla nyt on muutama kuva, jotka on otettu porukoiden kameralla:

Ihana Maria <3
Tiiän, ei saa mitää selvää, mut onpaha ny:D
<3
Mä sitte pakotin Marian venaa vähän aikaa, jospa päästäis moikkaa Chisua:D Se sit tuli ja anto kaikille tollasen kortin nimmareilla..

Jepjep, nyt mä haluun mennä tänää vielä ennen iltavuoroo käymään siellä Taitaja-messuilla, ku eilen kävin vaa tossa konsertissa. Jos vaikka kävis morjestaa Anssii ja Rennee, sekä Pehkosen Tuijaa !! :DD Hahhaa!

Nii ja ei mun liikunnat oo kussu tästä kiireestä huolimatta, oon käyny tällä viikolla heittään kaks kertaa 10 km juoksulenkin! Huomenna sit salille! :))

 
 Niin surullista! <3




2 kommenttia:

Kerro toki jotai:))