sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Pääsiäissunnuntai

Mulla oli tarkotus vetästä aamusta heti juoksulenkki, mutta ei pystyny, ku oli niiin kauhee nälkä! :D Söin aamupalan, kohta yritän uudestaa. Onneks arska paistaa! <3

Tänäaamuna pöydällä odotti pääsiäisen takia herkkuja:D No, ainakaa tällä hetkellä ei harmita, vaikken voi niitä syödä.. Mutta silti NAM! Pistetään sitte säästöön.



Että ku ois kunnon kamera! Mun on pitäny hommata se niin monta vuotta, mut aina on tullu muka tärkeempää ostettavaa, ja se on jääny. No, oma vika, en valita.

Oon nyt hei saanu tehtyä muutaman asuntohakemuksen! Ne ois ihan keskustassa. Vitsit ku saisisnki! Äiti on kans kyselly asuntoja joiltain tutuilta, ja yhtä mulle tarjottiinki, se ois kyllä vähän kauempana, jossai Kortepohjassa tai jossai? En haluis niin kauas, mut meen nyt kuitenki ees kattoon sitä, kai huomeniltana.

Mutta ei muuta ku ihanaa pääsiäistä! :)) Mä lähen sinne lenkille, jes!

4 kommenttia:

  1. Porukat asuu kortepohjjassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, iskä joo nyt sanoki, et se sun kaveris asu siellä lähellä:D Jooo.. On se vähä kaukana, vai oliks susta ku asuit siel?

      Poista
    2. no kyl siit aika nopskaa pääsee keskustaan pyörälläki ja jos sul on se auto nii viel parempi! :D mut sit tietty jos haluut tourulan suunnalta ja et siin on sats ja kaikki lähellä nii on se sitten kaukana

      Poista
    3. No niinpä, mut se just ku tulee kaupunkii vaikka autolla, ni pitää aina ettiä ne parkkipaikat... :D Noh, käyn kuitenki ees kattoo.

      Poista

Kerro toki jotai:))