lauantai 21. huhtikuuta 2012

Pepee

Tämäpä tyttö on taas viikonlopun töissä, on se niin mukavata.. Noh, työpäiviä onneks piristää tämmöset herkut:

Oli namia:)

Tänään menin töistä suoraa treenaa ja nyt kyl väsyttää ihan hullusti! Viime yönä ku ei tullu nukuttuakaa mitenkää mainittavasti..

Mutta arvatkaas, mä voitin ekaa kertaa elämässäni jotai! Nimittäi liput Chisun keikalle Paviljonkii, taitaja-tapahtumaan, jeii! Sinne keikalle ei päässytkää muuten ku voittamalla. Sit Anssi ja Renne NRJ:ltä on siel juontamassa ja Pehkosen Tuija, hii:)) Kysyin mun työkaveria messiin, tulee kivaa!
Maanantaina oon myös menossa saman kaverin kans kattoon ihanaa Siiriä Poppariin, ku niillä on siel keikka. Jee hyvä Siirii! <3

Mun vapun suunnitelmat meni vähän pilalle, ku alunperin oli suunnitelmissä lähtee Vappugospeliin, mutta tietysti meitsi joutu iltavuoroon silloin, joten jääpä väliin. En ois halunnukaa:((((
Nyt pitää kehittää jotain muita suunnitelmia vapun aatoks, ku se seuraava päivä, eli vapunpäivä on kuitenki vapaa..

Mut mä meen oikeesti kohta nukkuu, ehkä just ja just jaksan sinnitellä kasiin asti, mut se saa riittää. :D Ja huomenaamuna seiskaan töihin! WUHUU!

 
Rakkautta tää biisi! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro toki jotai:))