torstai 5. huhtikuuta 2012

Tällaista täällä

Nyt olis vapaapäivät pian lusittu, ja ois aika mennä viettämään pääsiäistä töihin. Käy se niinkin. :) 
Porukat tuli siis jo Pariisista, sain tuliaisks ihania pikkueiffeleitä:D Tänään äiti teki illalliseks etanalautasen, oli pikkase hyvää, ja se valkosipulikastike<3

Ne tuliaiseiffelit :)) 


Huivi:D

AHH <3 Loppuispa mun karkkilakko jo...


Vaikka toi karkkilakko on nyt just ja just pitäny, nii mun syömiset on edelleen "vähän" sitä sun tätä. Oon meinannu siis lopettaa ton karkkilakonki, mut vielä oon kestäny, jess! :) No mutta sen sijasta käytiinki Katin kanssa pizzalla................. Hmmm.

Täytteeks valkkasin läpällä: kananmunaa, kebabia, katkarapua ja banaania :D

Mutta kuten kuvasta näkyy: oli hyvää!

Siis mä Katillekin valitin, et miten voi oikeesti olla mahollista, että mun ruokahalu on vaa kasvanu tän "dieetin" myötä? Eiks se yleensä mee nii, et ku syö pitkään pieniä annoksia, sen mahalaukun kuuluis pienentyä eikä ISONTUA? Siis nytki söin ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana kokonaisen pizzan! Huhhuh! Ihan hullua, en kyllä tajuu.
No, vastapainoks oon kyllä urheillu, että onhan se energiantarvekin kasvanu, siks varmaan onkin enemmän nälkä? :D
Tänään kävin juoksemassa taas ensin 45 min, sit heitin pikkusiskon soittotunnille Palokkaan. Sen siskon tunnin aikana käväsin vielä juoksemassa lenkin, oli kyl kiva juosta eri paikas, mihin on tottunu:) 

Kati oli meillä eilen muuten yötä, käytiin vuokraamassa pari leffaa: The Notebook ja 50/50. Molemmat oli hyviä, joka oli aika yllättävää, jotenki onnistutaan yleensä löytää ne paskimmat :D Nojoo, mutta oli kyllä kivaa!

JA NIIIN! Varattiin Enskumurun kanssa matka Tallinnaan, oujeee! Se on siis toukokuussa, en malttais oottaa! Ja sillon muuten loppuu tää typerä shoppailulakko:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro toki jotai:))